Wednesday 3 June 2015

En buyuk askimm Tatli patates



Turkiye'de cok fazla bilinmiyor ne yazik ki acikcasi bende Ingiltere'ye yerlestigim siralarda tanistim kendisi ile. Patatesle pek alakasi yok boyle havuc gibi ici yani tarif et deseniz edemem acikcasi :)) Turkiye'ye bir gelisimde yanimda goturmustum annemler tatsinlar diye ama ailemin yarisi cok severken diger yarisi pek begenmemisti. Bana sorarsaniz her gun yiyorum hicte bikmiyorum. Patates yemeyi biraktim bu sayede diyebilirim. Yararlari ise cok daha fazla. Ilk basta besin degeri cok fazla.

Instagramdan gordugunuz gibi genelde firinda yapiyorum ben zeytinyagi ve balsamic sirke ile pisiriyorum iyice icinde A vitami ciksin diye ama tabi sirke istege bagli. 


 Bu linkten cok guzel bir tarife ulasabilirsiniz bence muthis bir lezzet :) Istege bagli olarak kizartabilirsiniz, haslayabilirsiniz veya kozlenmis olarak yiyebilirsiniz. Daha once hic puresini yapmadim ama yapanlardan duydugum kadariyla harikaymiiss. 


Tamamen bir A, C ve B12 vitaminleri deposu! Karaciger ve gozler icin elmas degerinde besin kaynagi. Ayrica demir, potasyum ve magnezyum acisindanda bayagi zengin

Benim icin su aralar takintilik haline getirdigim lif orani ! eveet bir tanesinde 3 gram lif bulunuyor neredeyse 

E daha ne diyebilirim ki gidin alin :) Turkiye'de Macrocenterlarda olabilecegini dusunuyorum ama kesin bilgilere gore Metrolarda varmis

No comments:

Post a Comment