Sunday 19 April 2015

Ne yiyorum ne iciyorum

Merhabalar,

Blog yazmak instagram'a resim yuklemek kadar kolay degilmis tabi. Bugun sizlere genelde ne yiyorum nasil besleniyorum bunlardan bahsedecegim. Genelde her gun ayni sekilde besleniyorum. Mesela;

Sabah:
Kahvalti oncesi 1 litre su iciyorum bunun yarisini aldigim vitaminlerle iciyorum yarisini limonlu olarak
Vitaminler; D3, B12, balik yagi ve L-carnitine
L-carnitine yag yakimi icin kullaniyorum ( sporla birlikte)

Kahvalti;

sutle yulaf kepegini karistirip 3-4 dakika pisiriyorum, seker eklemiyorum sadece birazcik bal ekliyorum. Meyve ve chai tohumu cekirdegi) ile susluyorum. Meyvem genelde 3 adet cilek oluyor.

veya

1 adet yumurta tavada yada haslanmis ve 1 dilim ekmek yaninda domates-salatalik-peynir ve ceviz


Ara ogun;

Cok yogunsam 1 adet muz , findik ve badem ( 5'er adet)

veya

Yogurt ve icine yine meyve ( kiwi veya muz)


Oglen;

Firinda balik + tatli patates (firinda) + kale (bir cesit yesillik bu da firinda )

veya

Tavada hemen cizbiz hindi gogsu yaninda ispanak ve bol salata


Ara ogun;

1 adet elma ve 1 adet kayisi kurusu

Aksam Yemegim

Soyle guzel bir salata mantarli yaninda corba

veya oglen ki yemek tercihimin tam tersi olani seciyorum.

Mesela eger baliksa hindi gogsu

En en onemlisi genelde aksam yemeklerimi saat 5-6 gbi yemeye calisiyorum ve bir daha birsey yemiyorum. Cok acikirsam yogurt yiyorum.






No comments:

Post a Comment